<body><script type="text/javascript"> function setAttributeOnload(object, attribute, val) { if(window.addEventListener) { window.addEventListener('load', function(){ object[attribute] = val; }, false); } else { window.attachEvent('onload', function(){ object[attribute] = val; }); } } </script> <div id="navbar-iframe-container"></div> <script type="text/javascript" src="https://apis.google.com/js/platform.js"></script> <script type="text/javascript"> gapi.load("gapi.iframes:gapi.iframes.style.bubble", function() { if (gapi.iframes && gapi.iframes.getContext) { gapi.iframes.getContext().openChild({ url: 'https://www.blogger.com/navbar/8336294?origin\x3dhttp://shakuf.blogspot.com', where: document.getElementById("navbar-iframe-container"), id: "navbar-iframe" }); } }); </script>

                                             

יום רביעי, פברואר 09, 2005

סימנס מפתחת גרפיטי דיגיטאלי

סימנס מפתחת טכנולוגיה שמאפשרת לשלוח הודעת SMS למקום גיאוגרפי. מה? , זה אומר, לדוגמא, שכשסיימתי לאכול במסעדת "ספגטים" ומאוד אהבתי את הרביולי אני יכול לשלוח הודעת SMS גיאוגרפית: "המלצה- רביולי עם רוטב רוזה" ואפילו צילום של הצלחת. כל מי שיעבור ליד מסעדת "ספגטים" יקבל חיווי SMS גיאוגרפי לסלולרי שלו ויוכל להציץ בהמלצות מאנשים אמיתיים ולא ממבקרי מסעדות מושחטים (דרך אגב, הרביולי שלהם לא משהו). הטכנולוגיה תהפוך מסחרית עוד שנתיים (אלא אם היא תתברר יותר מדי מושכת ל-Spammers ולזבלני גרפיטי). טכנולוגיה דומה כבר פועלת באירופה בשם tagandscan (בתמונה) אך היא מתבססת על תגים חכמים שממוקמים מראש.

0 úâåáåú:

äåñó úâåáä

<< Home


 
counter