<body><script type="text/javascript"> function setAttributeOnload(object, attribute, val) { if(window.addEventListener) { window.addEventListener('load', function(){ object[attribute] = val; }, false); } else { window.attachEvent('onload', function(){ object[attribute] = val; }); } } </script> <div id="navbar-iframe-container"></div> <script type="text/javascript" src="https://apis.google.com/js/platform.js"></script> <script type="text/javascript"> gapi.load("gapi.iframes:gapi.iframes.style.bubble", function() { if (gapi.iframes && gapi.iframes.getContext) { gapi.iframes.getContext().openChild({ url: 'https://www.blogger.com/navbar/8336294?origin\x3dhttp://shakuf.blogspot.com', where: document.getElementById("navbar-iframe-container"), id: "navbar-iframe" }); } }); </script>

                                             

יום רביעי, מרץ 09, 2005

יחידת עיבוד פיזיקאלית - AGEIA PhysX

שמעתם על CPU - יחידת עיבוד מרכזית ועל GPU - יחידת עיבוד גראפית, אז נא להכיר - PPU - יחידת עיבוד פיזיקאלית.
ה-CPU מעבד מידע, ה-GPU מעבד גרפיקה ותפקידו של ה-PPU, המעבד החדש מבית AGEIA הוא לחשב אינטראקציה וסימולציה בעולם הווירטואלי, הוא אחראי על חישוב התנגשות גופים, דינאמיקה של גופים גמישים וקשיחים, דינאמיקת נוזלים, סימולציית ביגוד, קריעה, פיצוצים וכו'. המעבד מיועד כמובן לשוק משחקי המחשב.
עכשיו אנחנו שואלים, מה יהיה המעבד הבא? מעבד חומרים? מעבד אנוש? מעבד אנרגיה? מה זה תהליך ההפרטה הזה שכוח העיבוד עובר במערכת המחשוב שלנו? לא עדיף שיהיה מעבד-על אחד שיוכל לנצל את המשאבים שלו ע"פ הצורך או כמה מעבדים מקבילים שיתחלקו בעבודה? סליחה, טעות שלנו, זה לא כלכלי...

0 úâåáåú:

äåñó úâåáä

<< Home


 
counter